ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΑ 2018-19

 Στο σχολείο μας υλοποιούνται τα παρακάτω προγράμματα

1) ΠΕΡΠΑΤΩ , ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ,  ΜΑΘΑΙΝΩ 

2)Επαναχρησιμοποιώ – Δεν πετώ -Δημιουργώ

3) Διευρύνοντας τη σκέψη μας μέσα από το θέατρο

4) ΑΜΦΙΤΡΙΤΗ -Το υδρορομπότ στην υπηρεσία για το περιβάλλον

Αναλυτικά

1)  ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΠΕΡΠΑΤΩ , ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ,  ΜΑΘΑΙΝΩ 

Ονοματεπώνυμο: ΡΗΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ                                     

1) ΡΟΔΟΛΦΟΥ  ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ  ΠΕ02

2)ΤΣΙΓΚΟΥΡΑΚΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ  ΠΕ02

Στόχοι

Σεβασμός και προστασία του φυσικού περιβάλλοντος   

Αναγνώριση της πολιτιστικής αξίας της Αρχαίας και Βυζαντινής Αθήνας

Να κατανοήσουν οι μαθητές ότι το φυσικό περιβάλλον  παράγει και  προσφέρει  οξυγόνο,  λειτουργώντας  ως ένα εργαστήριο το οποίο εργάζεται ασταμάτητα χωρίς ενεργειακό κόστος.

Να συνειδητοποιήσουν οι συμμετέχοντες ότι τα αστικά πάρκα λειτουργούν ως πεδία κοινωνικοποίησης, αφού  ενθαρρύνουν  την  κοινωνική επαφή,  την ανταλλαγή ιδεών παροτρύνοντας τους ανθρώπους  να εγκαταλείψουν τη μοναξιά του σπιτιού τους.

Να βιώσουν οι μαθητές ότι η επαφή με τη φύση επιδρά θετικά στο σώμα και στο πνεύμα.

Να κατανοήσουν οι μαθητές ότι ο άνθρωπος είναι μέρος της φύσης και ότι πρέπει να συνυπάρχει και όχι να την ορίζει .

 2) ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:  Επαναχρησιμοποιώ – Δεν πετώ -Δημιουργω

Ονοματεπώνυμο:  Αγγέλη Αλεξάνδρα                                 

1) Γκόλιος Θοδωρής ΠΕ03

2) Κωσταρά Ελένη ΠΕ06

Στόχοι

Ενημέρωση για τα είδη και τους τρόπους ανακύκλωσης .

Συγκέντρωση ανακυκλώσιμων υλικών .

Επεξεργασία των  υλικών και κατασκευή διακοσμητικών και χρηστικών αντικειμένων .

Έκθεση των δημιουργιών συνοδευόμενη από  γραπτή παρουσίαση των υλικών και των τεχνικών που χρησιμοποιήθηκαν.

Επίσκεψη σε χώρους ανακύκλωσης και ΚΠΕ .

Οι μαθητές ασκούνται στην ομαδοσυνεργατική μεθοδολογία.

Ενημερώνονται για όλα τα είδη ανακύκλωσης .

Ενθάρρυνονται των μαθητών για επαναχρησιμοποίηση.

Ανάπτυξη καλλιτεχνικών και τεχνικών δεξιοτήτων .

Καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης και υπευθυνότητας.

3) ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:« Διευρύνοντας τη σκέψη μας μέσα από το θέατρο»

Ονοματεπώνυμο: Ροδόλφου Αναστασία      ΠΕ02

1) Πατρινέλλη Μαρία  ΠΕ11

2) Παπαδημητρίου Καλλιόπη ΠΕ 16

Στόχοι

 ΕΦΗΒΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ  ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΤΟ ΟΡΙΣΟΥΝ.

ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ

 ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΜΑΔΙΚΑ  ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΑΣΚΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ.

ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΕ ΡΟΛΟΥΣ, ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.

ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ, ΝΑ ΑΥΤΕΝΕΡΓΗΣΟΥΝ.

4)ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:«ΑΜΦΙΤΡΙΤΗ» Το υδρορομπότ στην υπηρεσία για το περιβάλλον

Ονοματεπώνυμο: ΤΟΓΙΑ ΑΝΤΩΝΙΑ  Ειδικότητα: ΠΕ86

1) ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ  ΠΕ86

2) ΣΠΑΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ  ΠΕ04

Στόχοι

Οι μαθητές μαθαίνουν καλύτερα όταν συμμετέχουν στη δράση, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση στην κατασκευή ενός Hydrobot, όπου ακολουθούν βήματα για τη συνολική συναρμολόγηση του οχήματος, τη δοκιμή του και τελικά την καθέλκυσή του στο νερό ώστε αργότερα να πάρουν μετρήσεις. Με αυτόν τον τρόπο αντιλαμβάνονται ότι  τα ρομπότ μπορούν να αξιοποιηθούν ώστε να διατηρήσουμε το περιβάλλον μας  βιώσιμο.

Ο σκοπός του προγράμματος είναι, να φτιάξουν οι μαθητές ένα ρομπότ, με σκοπό να το χρησιμοποιήσουν για μετρήσεις σε υδάτινο περιβάλλον κοντά στον τόπο τους. Έτσι θα συνειδητοποιήσουν πώς το ρομπότ μπορεί να εξυπηρετήσει τον άνθρωπο με σκοπό να εξερευνήσουν το θαλάσσιο περιβάλλον της περιοχής τους σε συνθήκες που αυτός δυσκολεύεται.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος  θα πρέπει οι μαθητές:

  • να πειραματιστούν με βασικές επιστημονικές αρχές
  • να γνωρίζουν τεχνολογικές εφαρμογές
  • να εξοικειωθούν με την ασφαλή χρήση εργαλείων
  • να εφαρμόσουν τεχνικές και επιστημονικές διαδικασίες
  • να συνεργαστούν μεταξύ τους
  • να εκφέρουν την διαφορετική άποψή τους
  • να διαπραγματεύονται για  τις απόψεις  τους